PPC – Social media

Mnohí z nás majú profil aspoň na jednej stránke sociálnych médií  pravdepodobne už niekoľko rokov, vidíme, že podniky sa stále viac dostávajú do týchto platforiem. Mnohí vlastníci podnikov vytvárajú firemný profil, aby mohli komunikovať so zákazníkmi a vykonávať marketing. Jeden z najpopulárnejších spôsobov, ako predávať podnikanie prostredníctvom sociálnych médií, je cez sociálne PPC.

Vďaka neustále sa rozširujúcim reklamným možnostiam Facebooku, profilom a propagačným službám Twitteru, reklamnému a marketingovému riešeniu spoločnosti LinkedIn a samozrejme Instagramu, je teraz veľa možností online inzercie. Aj takéto možnosti môžeme využiť spolu s Google Adwords. Dokonca aj spoločnosť Snapchat ponúka propagačné možnosti a aplikácie ako Facebook Messenger, WhatsApp sú taktiež zahrnuté v zozname sociálnych médií. Môžete napríklad zaplatiť spoločnosti Facebook, aby umiestnila reklamu na pravú lištu správ pre určité správy používateľa. Ak kliknú na reklamu, spoločnosť Facebook vám naúčtuje určitú sumu pre toto kliknutie. Facebook je líder medzi sociálnymi sieťami. Má až 1,65 miliardy používateľov. Dnes trávia ľudia po celom svete na facebooku až 50 minút denne.

Na rozdiel od vyhľadávacej inzercie, social PPC má schopnosť vytvoriť hlbšiu angažovanosť s používateľom. Samozrejme môže vyvolať kliknutie na vstupnú stránku, ale mohlo by to byť  tiež napríklad aj Páči sa mi, Sledovať, re-Tweet, Check-In, zdieľať alebo Re-Pin. Social PPC je skvelý spôsob ako zvýšiť povedomie o značke. Každé kliknutie, ktoré neprejde až k predaju alebo registrácii, sa nestratí. Dá možnosť ľuďom spoznať vašu značku.