Čo je to SEO?

SEO znamená po slovensky optimalizácia pre vyhľadávače. Spoločne s PPC reklamami (pay per klik) patria do SEM (marketing vo vyhľadávačoch) =?

Úlohou SEO je zlepšovanie stránky s cieľom dostať ju medzi prirodzené výsledky vyhľadávania.

Výsledko dobrého SEO by mal byť relevantný a dobre napísaný obsah na webe súvisiaci s vyhľadávaním užívateľa.

Čo to vlastne je?

Je to neplatená forma reklamy. Jej princípom je zobrazovať daný web na prvých priečkach v organickom vyhľadávaní. Platené výsledky sú veľmi podobné tým neplateným, rozdiel pri platených je len v tom, že keďže si firma za svoje kľúčové slová platí, tak sa najskôr zobrazí stránka tejto firmy, resp. viacerých firiem, a potom pod ňou sú weby firiem ktoré tiež pracujú s daným kľučovým slovom ale neplatia zaň. Ich osud je v tomto prípade postavený na dobrom SEO. Organické výsledky vyhľadávania sú neplatené výsledky – teda také, za ktorých obsah firma neplatí. Zobrazia sa na prvých priečkach skrátka preto, lebo sú relevantné v rácmi vyhľadávania. Relevantné v tomto prípade znamená, že ich obsah presne alebo veľmi blízko popisuje to, čo užívateľ zadal do vyhľadávacieho okna.

https://visibility.sk/blog/5-hlavnych-hriechov-zacinajuceho-kreativca/?utm_content=buffer4fe62&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer